Friday, October 29, 2010

budak tadika dah pandai belasah org

macam2 kan penulis dgr pasal budak2 zaman skg. Dgn yg bersosial tak tentu arah, belasah cikgu dan yg paling sadis belasah mak ayah. ish2... T_T Penat si mak mngndung 9 bulan bawak ke hulu ke hilir perut tah yg berat bape kilo tu lg. Ingat sng ke? Pantang tok nnenek betoi tgk cmtu. Rase nak emo je bile dgr cerita2 cmtu. Fikir2 lah sejenak............

Tapi......... penulis tetibe teringat time tadika dulu. Time tu penulis umur 5 taon cmtula. Penulis pernah belasah kawan!! aish!! maap la ye kpd kawan yg pernah kene blasah tu. Aku dh lupe kenapa aku belasah si kawan tu. hahahha... Tapi part yg belasah fresh lg. >.< Kalau belasah budak laki xdela kritikal sgt bunyinye, ni budak gegirl. Cian dia. Kalau tak silap time tu bulan puasa, dahla dia puasa yg aku ni pulak pura2 puasa. Tapi sampai skg aku tak ingat kenapa tetiba "terbelasah" si kawan tu, padahal kawan baik. Tumbuk kat perut lak tu...Hmmm... Tapi tu 1st and last scene la. Pastu aku jadi budak nerd.

moral of the story :
Jangan biarkan diri anda diselubungi keganasan. peace!! (^_^)v


0 comments: