Monday, October 25, 2010

dalam jarum ade selumbar ke?

now sepatutnya time to sleep. (-.-)
aku belum puas 'menggodek' dunia aku ni. hee...
adela satu cite ni.......

pada suatu hari ketika kolejku mngadakan hari derma darah, sorang member aku ajakla derma darah. Tapi, aku bukan takut cuma xberapa confident. Almaklumla, 1st time. Aku cuba pujuk diri sendiri gak sbb sebelum ni aku xberpeluang nk derma. Time dlm class tu dok pikir gak. Ok!!! i decide i derma la.. (kononnye berkata)

Dah settle check sume, tibala time derma darah. Sumenye berjalan lancar. Kemainla masing2 snap pic time amik darah tu. Ok, cite pasal derma darah dh abis..^^

Setelah pulang dr kolej, member aku yg derma darah dengan aku td membelek2 la jari 'hantu' dia. Dengan muka slumdog dia ckp "Eh, ade selumbarla kat jari kome!!" muke dia cuak gile. Padahal bekas cucuk time nak tentu darah ape. Aku terdiam la utk beberapa saat pertama,hahaha.... adoi... bru bape minit derma darah tetibe lak jadi hilang akal. hahaha...

moral of the story :
Dermalah darah anda selagi mampu.
Dan yg penting!!! dalam jarum xde selumbar ye!! =p
peace!! (^_^)v

2 comments:

halfevil said...

org itu adela kome...hehehe..thank to bear coz sedarkn kome 2 bukn selumbarr...hehehe

Cahaya Keharumanku said...

hahahhaa...klakar seyh anda...:P bakat ade tp xnk asah..:P