Monday, October 25, 2010

when love is blind, i try to put eyes to make it open

Love is blind.....
kalau kena gayanya xpe. Tp kalau sampai diri yg merana? tepaksa meraba sana sini sbb takde org nk guide cmne lak? perlu ke membutakan diri utk cinta?

aku pon pernah bercinta, tp semuanya budak bwh umur. Dah mcm anak ikan lak dorg. Hahaha. Nak dijadikan cerita, aku kenal mamat sorg ni bernama F, dia mmg muda 2 tahun dr aku. Tak perlula aku mention umur kat sini. ^^ Tak dinafikan dia genius budaknya. Nak kata dia syg aku tu syg la kot. Sbb dia sanggup dtg KL semata2 nak jumpa aku. Muka bukan main innocent, aku dapat tahu dia curang and bercinta dgn 3 perempuan dlm satu masa. Fuh!!! Hebat. Maklumla dean list, becinta pon dia nak conquer agaknye..>.<>

3 comments:

halfevil said...

semue nie dugaan je ntok kte...hehehe..y dtg nanti munkin kte dpt menilai dgn lebih baik...huhu

cma..cimot..shimoro said...

hei girl.. tu lah jodoh dan pertemuan.. well kenal ngan setiap jenis laki dulu ... baru kita akn jumpa kitanya jodoh..

Cahaya Keharumanku said...

cimot...^^
betul2...^^ mungkin jodoh lom sampai...=) and pengalaman mngajar diriku...