Monday, October 25, 2010

Dog & Cow

Dog : Hey cow!! how r u?
Cow : Owh really fine here..!! =D
Dog : i feel so sad u know. isk2...T__T
Cow : Lorh, what happen?
Dog : sob3... tahla, tadi aku lalu sebelah "couple" ni. Dorg halau aku. Dorg cakap aku jijik!! haram!!
Cow : Hmmm.. Dh mmg betul pon kn?
Dog : So what? if let say dorg terkena aku pon dorg still boleh samak kan!! habis yg dorg dok meraba sana sini dgn bukan muhrim tu boleh samak ke? i wonder..(thinking)
Cow : i see ur point dog. Mmg pegang org bukan muhrim haram dan lebih jijik drp pegang kau dog.
Dog : Haa!! see... Ko pon sokong aku. Pandai pon ko lembu...^^

moral of the story :
"bergomolan dengan khinzir (pig) adalah lebih baik berbanding bersentuhan dengan bukan mahram/muhrim kita" (hadis ibnu Jannah). tatapan utk penulis jugak...=.="

0 comments: